Returnare și schimb

Articolele comandate pot fi anulate, returnate sau schimbate doar în următoarele cazuri:

 1. Dacă articolele livrate nu corespund cu cele comandate de client. Se consideră că există o nepotrivire și poate fi aprobată returnarea sau schimbarea doar dacă planta livrată este de un alt soi decât cel comandat de client. În acest caz, aceasta va fi înlocuită în termen de 48 de ore de la plasarea comenzii de către client și după returnarea articolului greșit.

 2. Clientul are dreptul de a face o reclamație în termen de 48 de ore de la primirea plantelor, dacă acestea sunt ofilite, moarte sau dezrădăcinate în momentul primirii.

 3. Clientul are dreptul, fără a datora despăgubiri sau penalități și fără a indica un motiv, să renunțe la contractul încheiat la distanță în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea acestora, cu condiția ca articolele comandate să fie returnate în starea în care au fost primite, fără a fi utilizate - stipulat în art. 55 din Legea 363/2007 privind protecția consumatorilor. Cheltuielile de curierat sunt suportate de client și se efectuează prin compania de curierat Econt.

4. Dacă nu a fost respectat termenul de livrare anunțat.

5. Returnarea sumelor pentru comenzile plătite prin transfer bancar se va efectua într-un termen de 14 zile. Termenul începe să curgă după primirea articolelor returnate de la client și după furnizarea unui cont bancar de către client prin e-mail. Cheltuielile de curierat sunt suportate de client și se efectuează prin compania de curierat Econt.

6. Cheltuielile de returnare a unei comenzi anulate și nepreluate sunt suportate de client.

7. În toate cazurile descrise în art. 50, art. 51, art. 54 și art. 55 din Legea 363/2007 și art. 4 din Legea 677/2001.

În afacerea cazurilor enumerate, clientul nu are dreptul de a refuza să primească și să plătească articolele din comanda efectuată.